Woensdag 18 Mei

18 mei 2016 - Sími, Griekenland

Vanmorgen 7 uur op!

Rich en ik heerlijk even over de haven van Rhodos gelopen. Er kwam ook een gigantische cruise schip binnen. Prachtig om te zien.

We hadden om 8:15 briefing. 20 mijl voor de boeg. Dus meteen na ontbijt uitgevaren.

Nauwelijks op zee en hoppa de wind stond weer aan. 25 knopen wind.

Aankomst Symi 16 uur.

Op dit moment zitten we aan een Griekse Taverne " Kasteras". Om 21:45 uur krijgt Bram de laatste update binnen voor het weer voor morgen.

Morgen zijn we van plan richting Nysos te zeilen. Maar dit zijn alleen nog plannen. Want als er nog zoveel wind is, dan mogelijk een rustdag.

Maar dat is nog even afwachten. De route wordt per dag bepaald, afhankelijk van de wind.

1. Bea:
    18 mei 2016
    Het wordt een rustdag. Dus Symi ontdekken. Ook best leuk hoor!
  2. Jack:
    Morgen tijd om mooie foto's te plaatsen. Ik ben erg benieuwd!
  3. Coos molenaar:
    18 mei 2016
    De wind speelt jullie werkelijk heel veel parten. Ondanks het feit dat wij nog maar weinig
    foto's hebben gezien, kunnen wij een beetje meevoelen met jullie belevenissen. In Spanje
    is de rust in de atmosfeer teruggekeerd, morgen volop zon 31 gr, weinig wind. Maar weinig wind spreekt jullie ook niet aan.
  4. Rika:
    19 mei 2016
    Heerlijk een dagje rust en geniet, misschien tijd voor een aantal foto's te maken.