Dinsdag 17 mei 2016

17 mei 2016 - Rhodos, Griekenland

Hoi allemaal,

Och och wat een dag.maar belangrijkste van vandaag we zijn allemaal aangekomen Rhodos. Vanmorgen 7 uur vertrokken uit de Capricreek. Aankomst Rhodos 17:30.

Onze afstand was 45 mijl...... en mega veel wind. 28 knopen wind gedurende vijf uur. Golven van een meter of 3 hoog. Maar alles aan boord onder controle hoor. Maar schoonmama  en mam en pa en schoonpapa er kan niets gebeuren hoor. Dat weet Danielle nu heel goed.

Maar och wat een pittige dag. Zo blij dat we er waren. Beetje bijkomen en meteen weer naar de paspoort politie. Want ja dat hoort er allemaal bij.

Tijd om  iets te eten of drinken hadden rich en ik niet. Pas rond half vier toen voeren we langs Rhodos stad. Hoe decadent is dit zeg !!!! Effe met je zeiljacht zeilen langs de hotels die op rhodos staan.

Voor diegene die denken wat is 28 knopen wind, bijna windkracht 8.

Nu heerlijk gyros eten met elkaar!!!!

Morgen zeilen we naar Symi. 20 mijl. Peanuts  voor ons.