Vliegreis Melbourne naar Hongkong

20 november 2014 - Hongkong International Airport, China

Vanmorgen om 8:00 uur vertrokken vanuit Hamilton naar het vliegveld Melbourne. Een reisduur met de auto van vier uurtjes. 1 rechte weg, dus dat was niet moeilijk. Aangekomen op het vliegveld direct in de parkeergarage de huurauto ongeleverd bij Europcar, dit gaat ook super makkelijk. Ze controleren de auto qua kenteken wat binnen komt en even een check van de kilometer stand en we konden weer gaan. Even inchecken, bagage afgeven en onze laatste Australische dollars uitgeven. Nog even Tapas gegeten bij een spaans restaurant. Nou dat viel wel tegen, kunnen beter Tapas eten in Julianadorp bij Momento. Oke jullie snappen het, we snakken ook weer naar ons thuisfront!!

De uren die we doorbrachten op het vliegveld in Melbourne waren super snel voorbij. Het was 9 uur vliegen naar Hongkong. Daan heeft gelukkig wel wat kunnen slapen, Rich nog niet. Tis toch wel erg lang op je kont zitten hoor. Op het moment van dit schrijven, zit Daan achter een pc op de luchthaven van Hongkong. Het is nu 23:17. We gaan om 00:00 weer boarden en dan nog 11 vlieg uren te gaan. En natuurlijk terug in de tijd. Vanaf Melbourne zijn we al drie uur terug gegaan. We gaan zeker nog een aantal uren terug in de tijd. Dus we weten zeker, dat we last hebben van die jetlag.

Nou we gaan onze benen nog even strekken voordat we weer een lange zit hebben. Maar een ding is zeker: Deze vakantie was Great, Amazing, Wonderful, Exciting and a lot of more................................... in een woord Nederlands : GAAF.

1. Wendy:
    20 november 2014
    Goede vlucht straks, het laatste stukje.. kleed jullie maar goed aan, het is hier maar 8 graden.
    Geniet nog maar heel even..xx
  2. G. Elzinga:
    20 november 2014
    Bedankt voor dit verslag. Nog enkele heeeele lange uren doorbijten in het vliegtuig. Wat wil je: Het is zo 06.30 uur Schipholtijd. (grapje). En dan is het uitrusten en bijkomen van deze enerverende prachtige reis. Zo ben je aan het schapen scheren in Australië en enkele uren later ben je in Hippo. Mooi dat alles zo goed verlopen is. Tot gauw. Pap en mam.
  3. Coos molenaar:
    20 november 2014
    Oké luitjes nog even doorbijten en jullie staan weer met beide benen in Hippo, geen kangaroes of koala's meer, wat rest zijn de fantastische herinneringen. Nogmaals goeie vlucht en truste. Je vader en Maria.
  4. Saskia:
    Goede terugreis verder!
  5. Rika:
    20 november 2014
    Wij wensen jullie een goede vlucht en misschien nog effies slapen in het vliegtuig.
    Kleed jullie goed aan want ze geven vorst aan de grond aan,dus brrrrr wennen.
    Groetjes Jack en Rika.
  6. Dorien&Jan:
    20 november 2014
    Straks geen koala knuffelen maar jullie eigen Blitz en Blunder! Ook lekker vooruitzicht toch.
    Goede reis.
  7. Petronella:
    23 november 2014
    Ik heb genoten van jullie verslag en dat we een beetje mee mochten gluren op jullie droom vakantie. Ik ga de verslagen nog missen ben ik bang. Dikke kus peet