Thuiskomst

21 november 2014 - Hippolytushoef, Nederland

Gisteravond onze laatste vlucht genomen vanuit Hongkong om vandaag om 07:00 op Schiphol te landen. Tijdens deze vlucht direct maar even ons horloge op Nederlandse tijd gezet en toen zagen we dat we nog 12 uur en 25 minuten te vliegen hadden. Maar dat ging eigenlijk redelijk. Daan dutte af en toe gelukkig wel wat weg, maar Rich heeft ongeveer twee uurtjes geslapen. We hadden voldoende entertainment aan boord zoals muziek luisteren en films kijken. Om 6:45 zijn we geland! En we stonden vrij snel bij de bagage band. Bij de bagage realiseerden we ons dat we inmiddels 36 uur onderweg waren. Gelukkig stonden Andre en Suus op Schiphol om ons op te halen. Bij Starbucks eerst nog even een goede kop zwarte koffie gehaald en toen heerlijk richting Hippo. En heel gek, we waren nog niet moe!!!

En toen we onze straat in kwamen rijden, wat een verrassing zeg, de tuin versierd met slingers en een foto aan onze voordeur met de tekst: "Hello mates welkom thuis".

Thanx Jan en Tineke en Sylvia, erg leuk thuis komen. Binnen stond er een prachtig boeket van Esther en Leon en super leuke kaarten met warm welkom van Jack en Rika, Rich zijn ouders van Geert.

Het is toch altijd weer super om weer goed thuis te komen. We dachten om een uurtje of 11 uur vanochtend we gaan toch maar effe te bed, en ja hoor we liggen op bed en zijn klaar wakker. Na een half uur eruit gegaan, gedoucht en nu wakker blijven tot vanavond. Tot nu toe lukt dat aardig. Het was een mega vakantie.

1. G. Elzinga:
    Rich en Daan,
    Welkom thuis jullie!!
    Bedankt voor alle tijd en moeite die jullie hebben genomen om ons telkens via een interessant reisverslag op de hoogte te brengen. Nogmaals thanks and see you very soon!!
    Pap en mam.
  2. Coos molenaar:
    21 november 2014
    Na zoveel ervaringen weer voet op eigen bodem. Met grote belangstelling uit gezien naar jullie verhalen, het ging zelfs zover dat wanneer er geen bericht, wij moesten denken WAAROM NU NIET.
    We spreken jullie wel weer, kom eerst een beetje tot rust!!!!
    Je Pappie en Maria.
  3. Rika:
    21 november 2014
    Wat hebben we genoten van jullie reisverslagen.
    Een fijn en rustig weekend.
    Liefs van Jack en Rika.
  4. Michiel: