Rustdag in Apollo Bay

11 november 2014 - Apollo Bay, Australië

Vandaag was de bedoeling dat we een rustdag zouden inlassen, nou dat rusten is wel gelukt alleen niet de hele dag. De dag begonnen met een goed ontbijt. Daarna in de living gaan zitten met Daan haar e reader en Rich zijn tablet. Na drie kwartier toch besloten om er op uit te gaan. De omgeving is hier ook zo mooi. Stel je voor dat we deze dag de hele dag hier waren gebleven, dan hadden we heel wat moois moeten missen. Westappen in de auto en nemen een binnenweggetje het binnenland in. Nou wat we daar tegenkwamen, onvoorstelbaar. We volgen een bordje watervallen, maar nergens een waterval niet te zien, maar wel prachtige mooie weggetjes, dwarsdoor een rgenwoud gebied. Een en al varens en alles prachtig mooi groen. Na drie uurtjes toeren is het tijd voor een lunchstop. We lunchen aan het strand waar het heerst van de rondvliegende kaketoe's. Leken wel de duiven op het Damrak van Amsterdam. Rich zit ook heerlijk aan een broodje en hup daar zit meteen een kaketoe op zijn schoot. Ergens verderop zagen we een appartement met wel 20 van die kaketoe's op het balkon.
We besluiten een stukje verder te rijden en komen zo weer terug in Apollo Bay. Waar het vanochtend begon met 11 graden in het inmiddels 25 graden in het zonnetje.we besluiten heerlijk op het strand te gaan liggen. Tussendoor even Pizza's gehaald ( take away) en deze ook heerlijk op het strand opgegeten. Uurtje of zeven rijden we weer
richting B&B, bakkie koffie op de kamer. Rondje tuin voor de foto's en daar spotten we heel ver op het landgoed de kangoeroes....
Straks nog even een afzakkertje toe, morgen op weg naar Port Fairy en de 12 apostellen.

1. Hannie:
    11 november 2014
    jaa.....maar hier gaat nu ook de zon schijnen...ik ga mooi even een rondje fietsen! Wat een gezellige lunch 'visite'...Schitterend gezicht, Richard!
  2. Rika:
    12 november 2014
    Goed dat jullie nog een mooie tocht hebben gemaakt,stel je voor als je dit had gemist.
    Geniet nog maar van het mooie weer,........hier is het somber en donker en het begint een beetje te regenen.
    Groetjes Jack en Rika.