Maandag 16 Mei

16 mei 2016 - Fethiye, Turkije

Zo daar zijn we weer even! Gisteren vertrokken vanuit Gocek richting Tombay.  Vanaf 13 uur helaas alleen maar regen. Maar evengoed heerlijk gezeild. Aangekomen in Tombay gaf Bram ons meteen het goede nieuws; Vanaf 01:00 vanacht zal het droog worden. Dus we hebben de avond in ons jacht doorgebracht. Dit is ook weer een nieuwe ervaring. Normaal sliepen we alleen binnen. Maar dit had ook weer wat. Heerlijk met elkaar gegeten en de bediening was super vriendelijk. Lekker de kooi in en op naar maandag.

Vanochtend ging de wekker om 06:45 uur. Ff een bakkie koffie en we gooien de trossen los. We gaan allemaal vroeg de haven van Tombay uit om op tijd in Fethiye aan te komen. Aankomst Fethiye 10 uur. Alles op de motor, 2 knopen wind was wel erg weinig.

Hier in Fethiye wordt alles klaargemaakt om uit te klaren. Alle douane formaliteiten worden afgehandeld. Zodra alles is afgestempeld dienen we binnen half uur hier weg te varen. Op Europa.

Vanmiddag varen we nog naar Capri Creek. Daar verwachten we heerlijk nog te zwemmen, heerlijk diner weer. En dan morgen op naar Rhodos.

Greece here we Come.

Temperatuur om 10 uur s morgens 22 oplopend naar 26, en een heerlijk zonnetje.

1. Jan en tineke:
    16 mei 2016
    lekker hoor veel plezier en veel wind gr jan
  2. Dorien&Jan:
    16 mei 2016
    Oh Creece, heerlijk land en aardige mensen. Goed eten ook! Mooie natuur en..... bij ons een warm plekje in ons hart.
    Groetjes en geniet van al dat moois!!!!
  3. Coos molenaar:
    16 mei 2016
    Maken jullie maar heel veel plezier, wel ééntonig op de motor varen lijkt mij.
    Maar lekker in de kajuit, tikkende regen op het dek, romantisch, kan mij daar iets bij voorstellen.
  4. Rika:
    16 mei 2016
    Lekker hoor geniet van jullie zeiltocht en van alle dingen om jullie heen.
    Groetjes Rika.
  5. Man en Kees:
    16 mei 2016
    HALLO vacantiegangers dus ook een beetje regen .Net als hier.Wij hebben gisteren ook gevaren met een buffet aan boord was wel koud .Maar wel leuk . Nu jullie genieten maar lekker en van de mooie dingen om julllie heen,. Leuk dat jullie ook Rhodos aan doen .Zijn wij ook geweest .nu heel veel vaar plezier en genieten liefs en een knuffel van ons MAM EN KEES