14 Mei 2016

15 mei 2016 - Göcek Belediyesi, Turkije

Vandaag vertrekken we vanuit Hippo naar Schiphol. Met wat vertraging komen we om 17 uur aan op Dalaman. We worden Door taxi chauffeur Ahmed opgewacht. We herkennen Ahmed met ons naambordje Party Elzinga! !!!
We komen meteen in contact met mede zeilers van de groep. Richard en Marije En Kees en Lyda. In de haven zijn Marin en Elly. Zij hadden een hele vroege vlucht. We hebben even de spullen op de boot gelegd. En we zijn deze avond met elkaar gaan eten bij Mosaiic. Het super steak restaurant van Gocek.
Na diner nog met z'n zessen een afzakkertje wezen halen en rond 01:30 de kooi in. Heerlijk geslapen.

Zondag 15 mei

Briefing om 9:30 bij Delmarin. Vandaag paar boodschappen halen voor de eerste 2 a 3 dagen. Vandaag zeilen we naar Tombay. Afstand van 7 mijl. Relax begin van ons zeilavontuur. Alles weer even aanvoelen met name voor Daan. Morgenochtend zullen we 7:30 vertrekken naar Fethiye. In Fethiye leggen we aan inde haven en daar zullen voor de middag alle douane papieren geregeld moeten worden. Dit noemen we uitlaten.  Daarna zullen we direct weer vertrekken uit Fethiye.

Morgen schrijven we verder. Daar zullen we in de haven ook wifi hebben. Daarom tot morgen! !!!

1. Hannie:
    15 mei 2016
    Ook iets van zon - zee en zaligheid al gezien en gevoeld?
    Graag schrijven.....in Holland...yeb...is het echt afzien!

groetjes Wout en Hannie
  2. Esther:
    15 mei 2016
    ohhhhh wat ben ik jaloers...
    dikke knufel aniek
  3. Bea:
    15 mei 2016
    We gaan er 2 leuke weken van maken!!
  4. G. Elzinga:
    15 mei 2016
    Dag Richard en Danielle. Bedankt voor het eerste opzetje met de 3 foto's. Gezellig het hele clubje zo bij elkaar. Een goed begin dus. En...een goed begin is het.... Het is hier, zondag 15 mei echt afzien. Een schrale NW-wind, af en toe een bui. Het weerstation geeft nu om 10.50 uur slechts 10,5 graden met een chill van 8. Hier is het dus brrrr. Af en toe even kijken hoe het in de kop van Noordholland is? Dan ga je gewoon naar mijn Amerikaanse zender gestuurde weerstation via http://www.hetweerinschagen.nl
    Heel veel plezier en warmte. Pap en mam.
  5. Rika:
    15 mei 2016
    Hoi Rich en Daan, het begin ziet er al goed uit met leuke foto's.
    Jullie zullen ongetwijfeld mooi weer hebben,hier is het afzien kouder dan de afgelopen kerst.
    Geniet en heel veel plezier.
    Groetjes Rika.
  6. Sylvia:
    15 mei 2016
    Heerlijk, wat een prachtig mooi vooruitzicht voor jullie! Geniet er lekker van. En super dat jullie ons een beetje willen laten meegenieten!