Lapland 2017 dag 3

13 februari 2017 - Kolari, Finland

Vandaag de eersten die op zijn, heerlijk samen aan de  grote tafel aan een bakkie koffie en kijken naar het prachtige witte plaatje buiten. Langzaam aan komt iedereen zijn bed uit. We maken de tafel klaar met elkaar voor het ontbijt. We ontbijten met elkaar om 8:30 uur. We worden om 9:45 uur opgehaald voor ons ski avontuur.

Om 10:00 uur arriveren we op de ski piste, daar gaan we nasr de ski verhuur om schoenen en de ski's en de ski stokken. Zowel Rich als Daan en Andre gaan een poging doen te skiën.  En het is geweldig. Als je dit eenmaal gedaan hebt verleer je het niet. Zelfs Daan gaat soepel van de berg af. Andre heeft maar 1x eerder geskied en dat was in Spaarnwoude,  dus die heeft wat begeleiding van Bram gehad. Na even wat vallen en opstaan had hij ook de slag te pakken. Daan heeft heerlijk met Bea geskied.vooral de groene pistes gingen super. Na 2 een blauwe piste vond Daan het mooi geweest. Rich is nog 2x van de rode piste afgegaan met Bram en was toen ook klaar. Best vermoeiend als dit niet je dagelijkse bezigheid is. Suus heeft heerlijk zitten kijken naar ons vanuit de ski pub.

Om een uurtje of 14:30 waren we weer bij onze villa. Gentoen van onze buiten picknick plaats.Heerlijk een jagermeister en wat chips. Daarna uurtje relaxen en rond een of 17 uur lopend naar het dorp (30 minuten). Eerst nog even wat souvenirs winkels bekeken. En een rondje Door de plaatselijke supermarkt.Ja Daan is er dan toch en kan het niet laten, meteen wat fotootjes daar geschoten.....

Heerlijk ff an zitten in the public house, biertje, wijntje....nou dan ook maar Meteen diner hier nuttigen. Erg gezellig ffmet z'n viertjes. 22:00 uur weer terug in de villa. Rich en Daan Heerlijk meteen douchen en ons bedje opzoeken.  Morgen weer een nieuwe dag. Morgen worden we om 10:45 opgehaald, we gaan met sneeuwscooter naar the husky farm.  En we maken een honden slede tocht. Ook weer zoveel zin in. Maar voor nu :welterusten.

1. Karin Rodenburg:
    13 februari 2017
    Goed om te lezen dat jullie genieten. Groetjes
  2. G. Elzinga:
    13 februari 2017
    Tjonge, tjonge, dit is toch heel wat anders dan in een korte broek zeilen. Maar zo te zien genieten jullie volop. Een lekker druk programma en dan ook nog tijd voor een paar
    neuten. Moet kunnen!! Houd je warm, zullen we maar zeggen. Bedankt voor de mooie plaatsjes. Erg leuk ook om te zien.
    Groetjes pap en mam.
  3. Mamma de ridder:
    13 februari 2017
    Wat heerlijk dat jullie zo genieten, valt de kou mee Susan of toch aldoor koude voetjes
  4. Winnie van nuland:
    13 februari 2017
    Hey vakantie gangers... Waarom ging je niet skiën Suus? Durfde je het niet aan of waren de lange latten uitverkocht? Morgen weer een leuke dag voor de boeg, hang maar een koekje aan een hengel, dan lopen ze lekker hard!! ⛷⛷
  5. Bea:
    13 februari 2017
    Was inderdaad weer een superdag!!
  6. Juut:
    13 februari 2017
    En ook al een mooi licht gezien.. of alleen maar Heineken?! Veel plezier morgen, super gaaf volgens mij! Daan vroeg of jullie ook een sneeuwballen gevecht hebben gehad?!
  7. Man en Kees:
    14 februari 2017
    Fantaties zo als jullie genieten .Wat een mooie foto's weer Daan dat je aan het skieen bent geweest grandioos en Rich ook . Morgen met de honden slee . groetjes uit alphen
    Mam en Kees Doei !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  8. Mamma de ridder:
    14 februari 2017
    Bedankt voor het valentijns boeket erg lief van jullie