Halloween Magnetic Island

4 november 2014 - Peppers Palm Bay (Island Resort), Australië

Onze laatste avond op Magnetic Island was 31 oktober. Halloween. Ook voor Robbin en Phill. De eigenaren van het B&B. Zij hadden een feest bij hun buren, maar het mooiste was voor hen de voorpret met ons. Heerlijk met nog een ander stel nederlanders bij hen zitten borrelen. Phill vroeg ons om hen te schminken, nou das gelukt. De wijn was ook erg goed, en de biertjes ook, maar uiteindelijk zijn we om half zeven s avonds naar Horseshoe bay gegaan om nog wat te eten. We waren om 8 uur alweer terug. De wijn was zo goed bevallen en dus ook bij Daan! Rich vroeg zich al af waarom Daan zo langzaam terug liep.... Maar na een heerlijke douche weer bijgekomen en heerlijk gelounched op de ligbedden in de tuin. Maar we hebben zelfs nog een possum gezien die avond. Wat een prachtig beesie.
De volgende ochtend 7 uur ontbijt van Robbin en wat voor ontbijt !!!!! 2 gebakken eieren, champignons, tomaat, ham en bacon en verse kruiden. Nou voorlopig kunnen we er weer tegen hoor. We hebben de ferry van tien uur dus tijd genoeg. Robbin vraagt ons of we met haar mee gaan, ze wil graag de Koala's laten zien. Nou en of we die gezien hebben. Ik denk de mooiste foto ooit. Nee hoor een van de velen. We hebben gewoon op 2 minuten afstand 5 koala beertjes gezien. 4 grote en een baby koala. So sweet!!!!
In een woord GEWELDIG......
Bij terugkomst B&B de koffers in de auto en afscheid genomen van Robbin. Nog even naar een stuk regenwoud gebied op het eiland waar een en al vlinders leven. Om 9:30 vooraan in de rij voor de ferry en nog even Phill gedag kunnen zeggen, hij reed op een bus op het eiland en we zagen hem nog bij de ferry. Vandaag hebben we 275 kilometer voor de boeg op weg naar Airlie Beach.

1. Coos molenaar:
    5 november 2014
    Wat een belevenissen, geweldig, zelfs wij krijgen kippevel van al dit moois. Hier is het nu een beetje herfst geworden, slechts 20 gr. Groetjes je Vader en Maria.
  2. Rika:
    5 november 2014
    Het is een droomreis,geweldig!! En wat een mooie en leuke foto's. Het is hier nu koud hoor 11 graden brrr.
    Groetjes en liefs Jack en Rika.
  3. Man en Kees:
    5 november 2014
    g Geweldig allemaal . Prachtige foto,s Genieten er erg van ,WhatsApp gaat erg leuk .Moppies tot gauw en wachten op de volgende verslagen Liefs Mam en Kees
  4. Jan en tineke:
    6 november 2014
    Maak je ook foto's van die mooie B&B 's kunnen we wat van leren???