Vrijdag 27 Mei 2016

28 mei 2016 - Tersane Adasi, Turkije

Normaal gesproken hadden we vandaag terug naar de haven van Gocek gegaan. Maar omdat we allemaal late vluchten hebben en inmiddels allemaal volleerd zeilers zijn, mogen we een extra dagje bareboot. Dus zelfstandig op pad. Uiteindelijk liggen we na 32 mijl zeilen met 3 boten naast  elkaar in Tersane.

De kers op de taart voor Rich en mij is dat we een groep dolfijnen om onze boot hebben gezien. Dat is ook zo'n magisch moment. Zo mooi. Helaas geen foto's van, want voor je het weet zijn ze er weer vandoor. En een super grote zeeschildpad gezien.

Aankomst Tersane 15:30 uur. Ook daar weer een hele gekke wind tijdens het aanmeren. Maar goed geholpen Door de dame op de kade. Rond uurtje of half 7 komen ze langs je boot vragen wat je wilt gaan eten. Rich koos voor kippenpoot en Daan voor Meat Ball. Goed gegeten , gezellig gezeten met z'n zessen en uurte of elf de kooi in. Van slapen kun je niet goed spreken, onrustig nachtje want heel wind op de boot, dus tussendoor regelmatig checken of alles nog goed ging buiten.