Voorbereiding voor ons Lapland avontuur

10 februari 2017 - Hippolytushoef, Nederland

We staan aan de dag voor ons Lapland avontuur. Morgen gaan we op pad met Andre en Suus en gaan we weer een prachtige vakantie beleven. Een vakantie waar we al geruime tijd naar uitkijken, Rich en Daan hebben namelijk deze reis al geboekt op de zeilvakantie in mei 2016. Na een korte app met Andre en Suus besloten om weer gezellig met z'n vieren te gaan.

We zijn al even bezig met voorbereidingen, zo hebben Dre en Suus ski sokken gekregen van de Sint. En Rich en Daan zijn al eerder op pad gegaan voor ski brillen etc. En dan nu eindelijk is het zover. Heerlijk even al het werk achter ons laten en volop genieten. Want dat gaan we zeker doen.

1. Bea:
    10 februari 2017
    Gezellig. We kijken uit naar jullie komst in het mooie, witte, koude winterse Lapland.
  2. Marion:
    Heel veel plezier...
    En we kijken weer uit naar jullie verhalen en de mooie foto's.
  3. Esther:
    Have fun!!!
  4. Jack:
    10 februari 2017
    Wordt vast weer een enorme ervaring!
  5. Karin Rodenburg:
    Wat een belevenis! Goede reis en heerlijk genieten XXX Groetjes
  6. Maaike:
    Goede reis Lekker genieten! Xxx
  7. Rika:
    10 februari 2017
    Heel veel plezier en wij gaan weer genieten van jullie reisverslagen en foto's!
  8. Paula:
    10 februari 2017
    Heerlijk hoor. Geniet ervan en ik ben nieuwsgierig naar jullie verhalen en foto's!
  9. Tineke:
    10 februari 2017
    Pas op voor de ((ijs))beren en laat je tenen niet bevriezen...veel plezier en geniet...!
  10. Man en Kees:
    10 februari 2017
    ....Heel veel plezier .En heel veel genieten alle vier xxxxxx
  11. Petra:
    11 februari 2017
    Goede reis en ga heerlijk genieten van al het moois !!! XXX
  12. Man en Kees:
    hou jullie taai ondanks dikke vertraging van bijna 3 uur groet van ons
  13. G. Elzinga:
    11 februari 2017
    Héél veel plezier en laat de start uitstekend verlopen. Groetjes pap en mam.