Lapland avontuur terugreis

19 februari 2017 - Hippolytushoef, Nederland

Zo we zijn alweer thuis, wat is de week enorm snel gegaan. Maar wat hebben we genoten. De terugreis liep net als de heenreis iets uit. Om 7:30 kwam Tim ons ophalen. 2 andere uit ons huis werden Door Bram en Bea opgehaald. Daar hebben we afscheid genomen van Tim en van Bram & Bea. We konden meteen inchecken en de bagage afgeven. Heerlijk kop koffie gedronken en om 9:50 boarden. In het vliegtuig hoorden we dat we nog passagiers moesten wegbrengen en ophalen van de luchthaven Kuusamo. Dus even een tussenstop.  Houdt in even stijgen en net zo snel weer landen.

Maar toen we aan de grond stonden in Kuusamo hoorden we ook dat de vluchten op schiphol gereduceerd werden ivm hevige mist. Tui moest dus wachten op een akkoord op landingstijd van luchtverkeersleiding schiphol. We hebben dus een uur staan/zitten wachten. Maar uiteindelijk stonden we om 15:30 bij de bagage band op schiphol.

Om 17:15 uur waren wij weer heerlijk in ons huis op Hippo. Poezebeessies ook weer blij. Andre en  Suus ruilen nog even de auto om met Juut,  Suus haar zus. Juut bedankt voor het lenen !

Het is weer een vakantie die we niet meer snel zullen vergeten, geweldig.

1. Jack:
    19 februari 2017
    Inmiddels alle verslagen gezien en gelezen. Wat hebben jullie veel meegemaakt in ultrakorte tijd! Geweldig. En nu weer veilig thuis, dat is ook wat waard!
  2. Wendy:
    20 februari 2017
    Geweldige reis hebben jullie gemaakt, eentje op nooit meer te vergeten en nog heel vaak op terug te kijken.