Aftellen is echt begonnen!!!

20 oktober 2014

Oh super zeg, het aftellen is nu echt begonnen!!!

Nog maar vier dagen en we zitten in het vliegtuig op weg naar Hongkong.

Onze koffers staan klaar voor vertrek.

Nog maar paar dagen werken en dan is het zover.........

1. Marion:
    20 oktober 2014
    Jeeeehhh... het is bijna zo ver het lange wachten is voorbij op naar AUSTRALIË!! ✈
  2. Rika:
    20 oktober 2014
    Super.....nog een paar nachtjes slapen.
  3. Jeanet:
    20 oktober 2014
    Spannend hoor, ik ben heel benieuwd naar jullie belevenissen, verhalen en foto's. Veel schrijven hoor!
  4. Coos molenaar:
    20 oktober 2014
    Genieten jullie maar met volle teugen van deze reis je maakt het misschien maar 1 x in je leven mee.
  5. G. Elzinga:
    20 oktober 2014
    Ja, dat wordt heel wat anders dan een dagje met wind en regen op een kotter op het Wad. Heel veel voorpret NU, straks in het vliegtuig en hoepaaaaa op naar Australië. We houden jullie belevenissen op dit Blog in de gaten. Zijn erg benieuwd!!
  6. Jolanda:
    21 oktober 2014
    Ik ben reuze benieuwd naar jullie verhalen. En Danielle je heb de vakantie dik verdiend!
  7. André:
    21 oktober 2014
    Forza Australia. prachtig zo'n verre reis. Geniet, Bewonder en Beleeeeeeeeeeeeeeeeeef.
  8. Glenn:
    22 oktober 2014
    Nog 2 dagen werken en de wel verdiende vacantie.
  9. Petronella:
    22 oktober 2014
    Super spannend! Ik ben nu al benieuwd naar de foto's en verhalen. Heel veel plezier daar. Dikke kus van mij.
  10. Man en Kees:
    hEEL VEEL PLEZIER EN GENIET ER SAMEN VAN
  11. Wendy:
    24 oktober 2014
    Hoi Daan en Richard, nu is het zover ! Jullie droomreis is begonnen. Geniet van alle mooie dingen die jullie tegen komen op deze fantastische reis. Veel plezier en we lezen wel hoeveel lol jullie hebben samen. Liefs van ons.
  12. G. Elzinga:
    26 oktober 2014
    We hebben even op Google Earth gekeken waar jullie zitten in Cairns. NO Australie dus. We hebben ook de video bekeken van Kokas B&B. Ziet er erg mooi uit. Top!! Tijd om nog even in het zwembad te kruipen? Groetjes van Pa en Ma.