Addio italia, Willkommen in der Schweiz

18 juni 2018 - Eischoll, Zwitserland

Vanmorgen om 10 uur vertrokken uit de grote stad Genua. De eerste 160 km hebben we afgelegd via de snelweg. Ter hoogte van Streza zijn we de snelweg afgegaan. Toen nog 180 km binnendoor. Snelweg uitgezet, tolwegen uitgezet. En wat volgde was een prachtige mooie route. Zijn langs het Lago Maggoire meer gereden. Wat een hotels zeg daar aan de West kant. Veel kapitalisme daar , bijna protserig. Om 13 uur kwamen we aan bij de Simplonpas. Prachtige route door de bergen. Beneden was het 31 graden en bovenop de pas 19 graden. Heerlijk soepje gegeten op 2000 meter hoog. Wat een uitzichten. Gaaf gewoon. Daarna nog een uurtje naar EISCHOLL. Daar is onze B&B aan de hauptstrasse 42. Voor wie nog eens hier een kijkje wil nemen. Erg leuk, lieve mensen, zelfs diner werd voor ons bereid omdat het restaurant ernaast vandaag gesloten was. We hebben nog even gewandeld vanmiddag in het zeer authentieke dorpje. Kortom ook deze dag weer super genoten.

1. Rika:
    19 juni 2018
    Ook een fantastisch land, hebben wij ook mooie herinneringen liggen.
    Mooie foto's weer.
  2. Jack:
    19 juni 2018
    Jullie weten wel wat vakantie vieren is!
  3. Bert Molenaar:
    19 juni 2018
    Lang geleden zijn we ook in Zwitserland geweest. Prachtig land. Jullie zien heel veel mooie dingen. Blijven genieten maar.