City trip Genua dag 2 en Richard jarig!

17 juni 2018 - Genova, Italië

Vanmorgen een echt italiaans ontbijt. Zoet, zoet en nog eens zoet. Het leek eigenlijk wel op een koekjes ontbijt. Geeft niet, gewoon niet zoveel genomen. Want ja ondertussen raken we wel iets verzadigd. Hahaha. Marco had wel 2 heerlijke bakken koffie voor ons. Om 10 uur zijn we aan de wandel gegaan. De foto's zeggen genoeg denk ik. Vooral de fleurige foto's met alle kleuren paraplu's.... echt super gaaf en dat voor Richard zijn verjaardag. Ook zo super leuk, zoveel felicitaties voor hem via FB via wats app en telefoontjes. Hij is echt niet veegeten. Tijdens de lunch maar even geproost met een moretti biertje. En later natuurlijk terrasje met een flesje wijn. Heerlijk gewoon. Dat wordt wat straks thuis gewoon afkicken denk ik.....
We zijn tussen 15 en 16 een uurtje op onze kamer geweest. Even voetjes rusten om daarna weer door te gaan. We zijn vanmiddag naar het zee aquarium geweest hier op de haven. Het was onwijs gaaf en super mooi aangelegd. En giga groot. We hebben ons daar zo'n 3 uur vermaakt. Foto's hiervan zeggen ook wel voldoende. Kijk maar.
Morgen op weg naar Zwitserland.