Sicilië 2019 Heerlijk weer thuis

14 september 2019 - Hippolytushoef, Nederland

Ja en dan is het ook weer heerlijk om wakker te worden in je eigen bed! Blitz en Blunder weer zo blij en enthousiast dat we thuis zijn. En dan komt toch echt een eind aan weer een heerlijke Italië vakantie.

Gisteren zijn we om 10:30 weggereden uit Rust in Duitsland. 650 km te gaan tot Alphen ad Rijn. Want we rijden meteen door naar me moeder en Kees. Daar kwamen we om 18:30 aan. Natuurlijk eerst de emoties. Want jeetje 3 weken weg geweest en dan zie je Kees weer. Wat is het een klein mannetje aan het worden. Rich heeft het mooi verwoord,  het zal de komende tijd een tijd worden met een lach en een traan.

We eten even met elkaar als gezin bij elkaar! De eetkamer tafel aangeschoven naast Kees zijn bed! Dit soort momenten moet je even koesteren. Desiree had heerlijk warm eten klaar gemaakt. Natuurlijk vertellen wij onze vakantie verhalen. En luisteren wat moeders en Kees hebben meegemaakt de afgelopen weken. Na een kop koffie gaan we op huis aan. We zeggen moeders en Kees gedag. En tot snel. Niemand heeft enig idee hoe het zal verlopen. Om 22:30 liggen we heerlijk weer in ons eigen bed.

Vandaag hangt inmiddels de eerste was buiten. Wat is het heerlijk dat het nu gewoon ook mooi weer is. Echt nog even nagenieten dit weekend. Met zeker nog een italiaans wijntje erbij!

Ik sluit deze vakantie reislogger bij deze hier af. We hebben genoten van weer heel veel moois. Bedankt iedereen weer voor het meelezen en ook het meeleven.

1. Rika:
    14 september 2019
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Ik heb genoten van jullie verhalen. Het einde van de vakantie heeft toch een wat droevig moment. Ik wens jullie allemaal sterkte toe, en nee niemand weet hoe het gaat lopen. Lieve groet 😘