Yoga en wijnproeverij

12 juni 2018 - Melazzo, Italië

Vandaag heeft Daan meegedaan aan de Japanse yoga. Samen met Jaqeuline en Ellen. Het was heerlijk. En wat staan we dan mooi op zo"n platform aan het zwembad en kijkend naar de bergen om ons heen. Fantastisch gewoon. Casa Valle Ero bedankt dat jullie dit mogelijk maken. Na de yoga laat ontbeten. Daarna relaxt aan het zwembad en heerlijk doezelen in de jaccuzi. Pas tegen 14:30 even douchen en om op weg te gaan naar de wijnboerderij. We zijn geweest bij Claudia Cordora. Eigenaresse van deze wijnboerderij. Ze vertelde alles of haar wijnen en vol met passie. Ze was voor een italiaanse zeer goed in haar Engels. We hebben een zestal wijnen geproefd. En konden niet kiezen, dus alle 6 maar meegenomen. Ja we gaan met een auto vol met wijnen naar huis.
Terug bij de Casa even een wijntje met 2 andere stellen en dan aan tafel met 14 personen. Er worden vanavond pizza's gebakken voor ons door Bruno en zijn vrouw. Ik denk dat we wel 8 soorten hebben kunnen proeven. Wat een feestje was dit vanavond zeg. Een en al gezelligheid.

1. Jack:
    13 juni 2018
    Proost, wij genieten mee!
  2. Rika:
    13 juni 2018
    Geweldig Daan aan de Yoga. Proost en geniet van jullie wijntje.
  3. Bert Molenaar:
    13 juni 2018
    Zo wil ik ook wel sporten. Wat een uitzicht. Lekkere wijntjes hmmm. Redden ze reis terug naaf Nederland 😉
  4. G. Elzinga:
    Wat een "feest"dag.