Au revoir Luxembourg en welkom Mooi Nederland

21 juni 2018 - Veenendaal, Nederland

Vandaag 21 juni, de langste dag. En officieel zomer in Nederland. Een ding is zeker 17 jaar geleden was het warmer en scheen de zon meer dan vandaag. Want wat was het toen een mooie dag. De dag dat Rich en ik officieel ja zeiden tegen elkaar....ja alweer 17 jaar, time flies when you having fun. En fun hebben we zeker. Want wat hebben we toch weer een prachtige vakantie achter de rug.
Vanmorgen om ongeveer 10 uur weggereden uit Esch sur sure. En al heel snel reden we Belgie in. Behoorlijk wat frisser dan we gewend waren de afgelopen 3 weken. Maar dan kunnen we weer wat wennen deze laatste dag. En we kregen regen. Regen! Dat hebben we echt niet gemist. Via Luik, maastricht rijden we vandaag naar Veenendaal. In veenendaal slapen we vandaag onze laatste nacht in city hotel de Koningsvlinder. Ook weer een prachtige locatie. Op loopafstand van het centrum. Vanmiddag eerst een bakkie thee gedaan bij me vriendin Marion. En om 15:30 naar het hotel. Daar even omkleden en klaar maken voor ons diner. We eten vanavond gezellig met Marion en Justin. Avondje tapas genieten en onze trouwdag vieren. Heerlijk hoor. Dan morgen echt op naar Hippo. Daar waar ons heerlijke eigen huis wacht op ons. Met onze bloemenzee in de tuin, en onze heerlijke hut, ons eigen bed weer es opzoeken, en natuurlijk naar onze lieve poezebeessies Blitz en Blunder....Het was en is nog steeds een top vakantie. We zijn ons er zeer goed van bewust hoe mooi we het hebben. Geweldig gewoon. En daarom gaan we ook as maandag weer werken. Dan weten we weer waarvoor we ook weer werken. Onder andere voor zo'n reis als dit. Want jemig wat een vakantie. Geweldig genoten.

1. Rika:
    22 juni 2018
    Welkom thuis in ons winderig landje.
    Dat jullie een mooie vakantie hebben gehad dat hebben we goed meegekregen met alle mooie foto's en de leuke en mooie reisverslagen.
    Geniet nog lekker na in jullie mooie stulpje in Hyppo.
    Groetjes en hopelijk gauw tot ziens.
  2. Jack:
    22 juni 2018
    Van harte gefeliciteerd en mooi gesproken over de waarde van wat jullie tijdens de vakantie hebben meegemaakt.
  3. Bert Molenaar:
    22 juni 2018
    Zo te zien en te lezen was dit een top vakantie. Was ook wel te merken aan jullie prachtige foto's en enthousiaste reisverslagen. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag en op naar de volgende vakantie. Zien de foto's nog wel eens in het echt.
  4. Janet Molenaar:
    22 juni 2018
    Welkom terug in ons mooi kikkerlandje.