Een maandag in Casa Valle Erro

11 juni 2018 - Melazzo, Italië

We besluiten vandaag om 10 uur een rit door het gebied te maken. Onze eerste stop is Mombaldone. Zeer klein maar lieflijk dorpje. Voordat we verder gaan staan we eerst even op een grote plattegrond te kijken en besluiten dat we verder rijden in de richting van Roccaverano en Olmo Gentile met aansluitend Serole. Een route van ongeveer 50 kilometer. We hebben ook in elk plaatsje een stop gehouden. Alleen in Roccaverano koffie gedronken een fles wijn gekocht voor thuis.Een Barbera rode wijn echt uit deze streek. Richard heeft daar nog een uitkijk toren beklommen. En daarna weer verder gereden. Zelfs nog overstekend hert gezien!! Om 14:15 weer terug in Casa Valle Erro.
Vanmiddag heerlijk weer even zitten lezen bij het zwembad. Daan inmiddels aan haar derde boek begonnen deze vakantie..... Thuis komt dat er echt nooit van. Om een uur of 19 gaan we richting Fontanille. Rich had daar een restaurantje gevonden via trip adviser met zeer goede recensies. Nou dat was zeker goed. Heerlijk menu voor weinig geld. Ook daar toch weer een flesje wijn gekocht voor thuis. We hebben inmiddels al een aardige verzameling.
Vanavond laatste stukje terug rijden in het donker. Best gek en goed opletten. Want dat kijkt ook weer heel anders.
Nou tot morgen, ja want morgen hebben we gewoon ook weer wat te vertellen. Want Daan start de dag morgen om 9 uur met Japanse Yoga!!!!

1. Bert Molenaar:
    12 juni 2018
    Jullie maken prachtige tochten en zien vele mooie plekken. Foto's geven een goede indruk van wat jullie meemaken.
  2. Mam en Kees:
    12 juni 2018
    fantastiese fotos romantisestraatjes Kees vindt het geweldig ik ook trouwens .
    neem voor je moerder en lekkere fles wijn mee .Kan ik altijd aan Italie denken.
    Grapje liefs van ons groetjes
  3. Rika:
    12 juni 2018
    Het ziet er allemaal mooi uit met al die leuke straatjes. De foto's geven het goed weer.
  4. G. Elzinga:
    12 juni 2018
    Dag Rich en Daan. Dank je wel voor het verslag en de mooie foto's. Ik heb jullie tripjes even gevolgd via Google Earth. Dan hebben we in ieder gevaal een idee waar jullie verblijven zo'n dag. Groetjes