City trip Genua

16 juni 2018 - Genova, Italië

Vanmorgen om 9 uur afscheid genomen van Casa Valle Erro. Bijna iedereen ging op weg naar huis. Maar wij lekker nog niet. We gaan via de kustlijn naar Genua. Onze B&B eigenaar Marco had voor ons al een parkeerplaats geboekt in garage Lampo. Maar dan moet die eerst gevonden worden! Want jeetje wat een kustplaatsjes op weg naar Genua en wat een drukte! De korste route naar Genua was officieel anderhalf Maar wij deden er 2,5 uur over. Garage Lampo ook zeer snel gevonden. Niet gewoon aan de rand van Genua hoor! Nee hoor gewoon pal in het centrum. En wat voor centrum. Dit keer geen ruzie met de parkeer italiaan. We lieten hem de mail lezen van Marco en Rich mocht zo de auto binnen rijden. Sleutels afgeven, koffertjes mee en op naar onze B&B.
Heel veel oude gebouwen, mooie gebouwen, veel diversiteit aan mensen, veel smalle straatjes, soms zelfs geen meter breed, en heel veel gelopen al op dag 1.
Knusse kamer met alles er op en er aan. Inclusief stads geluiden. Meteen naast de voordeur een bar! Dus klinkt gezellig. De haven is zeer groot, vanmiddag lagen er wel 8 cruise schepen. Nu languit op onze kamer. Voldaan van vandaag.....