Aankomst Casa Valle Erro

9 juni 2018 - Provincia di Alessandria, Italië

We vertrekken deze dag om 8:45 vanuit ons hotel. We lopen naar het station om daar de trein van 9:33 te pakken richting Levanto. In Levanto hebben we een overstap richting Genova. We komen om 10:45 aan op station Santa Margharita. En daar lopen we naar onze auto. En allebei zeggen we heel blij gelukkig staat de auto er nog. Ja je laat toch je auto 6 dagen onbeheerd achter. Je ziet zoveel auto's met schades hier. Maar gelukkig niets mee aan de hand. We stellen de auto navigatie in op Casa Valle Erro en we rijden Santa margharita uit. Na een kleine 30 kilometer gaan we weer van de snelweg. Rich had keurig zijn motor tom tom weer ingesteld en we pakken weer de kleine weggetjes. Heel leuk door de bergen en zeer mooi. We rijden zelfs zo hoog, dat we boven de wolken rijden (laag hangende bewolking). We komen zelf ezels tegen en 3 grote slangen.... Daan moet al een tijdje plassen, maar nadat die slangen gesignaleerd zijn houd ze het wel op. We komen niets van restaurantjes tegen.... De weg kringelt en slingert lekker. Daan wordt ook al stiller. Zo stil zelfs dat ze toch Rich vraagt om even de auto te stoppen. Jeetje wat een misselijk gevoel. Eerst maar even bijkomen , wat drinken en we gaan weer door. Raampjes maar open tijdens de rit en dat helpt. Rich zet ook de auto navigatie weer aan. En ja hoor we komen aan bij Casa Valle Erro rond 15:30. Wat een prachtige plek. Hier verblijven we een week. Heerlijk relaxen en volop genieten hier in Piemonte. De eigenaresse Gerda van dit B&B is afgelopen week gevallen en heeft haar enkel gebroken. Dus haar man Jan Pieter regelt het nu alleen. Best druk. Want vanavond hebben we een Bbq met z'n allen. We zijn vanavond met totaal 12 personen. Een ontzettend gezellige avond gehad. Elkaar even voorstellen, drankje, eten en veel gelachen. Mensen komen uit wassenaar, Den Helder en omgeving Rotterdam. Om 23 uur taait iedereen een beetje. We zoeken ons huisje op en tot morgen.